.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابيه محيط زيست مازندرن به خبر مندرج در شمال نيوز
شمال نيوز: در پي درج خبري با عنوان "افتضاح فرهنگی مشترک در دو اداره کل مازندران! " در پايگاه خبري شمال نيوز، روابط عمومي اداره كل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تكذيب خبر فوق جوابيه اي براي اين پايگاه ارسال نمود كه عينآ درج مي گردد.
جوابيه محيط زيست مازندرن به خبر مندرج در شمال نيوز

شمال نيوز: در پي درج خبري با عنوان "افتضاح فرهنگی مشترک در دو اداره کل مازندران! " به نقل از سايت بلاغ در پايگاه خبري شمال نيوز، روابط عمومي اداره كل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تكذيب خبر فوق جوابيه اي براي اين پايگاه ارسال نمود كه عينآ درج مي گردد.

مدیر محترم پايگاه بري و تحليلي شمال نیوز

سلام علیکم؛
احتراماً، در خصوص خبر مندرج در آن سایت پايگاه خبري با شماره 71832 مورخ 23/10/91 با موضوع « افتضاح فرهنگی مشترک در دو اداره کل مازندران! »، مراتب ذیل در راستای تشحیذ ذهنیت خوانندگان محترم این سایت خبری مشروحاً اعلام می گردد:

مجوز بازدید، برای بازدیدکنندگان صرفاً برای کنترل ظرفیت بازدیدکنندگان که قصد بازدید از پرندگان مهاجر در منطقه رادارند صادر میشود. در خصوص خبر درج شده لازم به ذکر است در روز جمعه مورخه 22/10/91 تنها یک گروه 20نفره با یک دستگاه اتوبوس وارد منطقه شدند که بدلیل شرایط نامساعد جوی و بارندگی شدید، زمان کوتاهی در پناهگاه حیات وحش میانکاله حضور داشتند و در روز شنبه مورخ 23/10/91 چند گروه مجزا جمعاً به تعداد 60 نفر از منطقه مذکوربازدید کردند که در هیچ یک از این دو روز مواردیکه در خبر مذکور چاپ شده است از جمله رقص و پایکوبی و شرب خمر مشاهده نشده است و خبر مذکور کذب محض بوده و به جهت اثرات سوء خبر در اذهان عمومی این اداره کل از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری خواهد نمود.

لذا شایسته است جوابیه ذیل با همان کیفیت منتشر گردد.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 دي 1391
پناهگاه حیات وحش میانکاله با وسعت ۶۸۸۰۰ هکتار راچگونه کنترل نمودید؟
نکنه دم درب نگهبانی اومدند خداقوت بادوشماهم بپا داشتیداونهارو...
نسیم شمال 25 دي 1391
کسی که وسعت میانکاله رو میدونه اینو نمیدونه که گروه هایی که جمعا 60 نفر بودند در کل اون مساحت توزیع نشدند و کلا 3 تا گروه بسادگی قابل کنترل هستند و تازه هیچ بچه مسلمونی به خودش اجازه نمیده توی اون روزها خلافی انجام بده و فقط اذهان بیمارند که این چیزها رو متصور میشند. ضمن اینکه برادران نیروی انتظامی هم در منطقه حاضر بودند.
سید هادی 26 دي 1391
دوستان عزیز شمال نیوزی سلام
بعد از خوندن مطلب در مورد رقص و شرب خمر در روز رحلت پیامبر اکرم در سایت شمال نیوز بسیار متاسف شدم ...
البته بیشتر برای دوستان شمال نیوزی
آخه عزیزان جان اگر به فرض هم عده ای نادون چنین خبطی کردند لابد در گوشه ای بوده کسی هم خبر نداشته یا اگر کسانی دیدند انگشت شمار بودند .... شماها چرا این خبر چندش آور رو اینقدر اشاعه می کنید و رسانه ای .... بنظرم وقتی به مرور از این دست خبرها درج بشه یه جورایی زشتی این نوع کارها عادی میشه و دیگه از قبح این رفتار کاسته میشه ... خواهش میکنم این خبرها رو رسانه ای نکنید
نا شناس 26 دي 1391
برادر جان من همشه میگم این شمال نیوز واقعا ضعیفه- خبر نداره این چیزها را مینوسه واقعا متاسفم این کارها اولین بار نیست چرا مسئولین دو اداره یاد شده اعاده حیثیت نمیکنند میدونم این خبر را سانسور میکنی ولی بخودتان بیائید شمال نیوز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.